Tisdag


Idag är jag "ledig" från praktiken. Jobbar hemma med lite uppgifter och uppdrag. :)


Har även gått en och en halvtimmes promenix i bigcity (not) Åmål! Gick till Profab eftersom dom säljer ut hästgrejer där, men fanns typ inget roligt kvar! haha. Bett i strl som 12,5-13,5 fanns det gott om dock .. blir lite stort till Hillbilly det, eftersom han har 10-10,5. (När jag tog över honom 2010 red jag med bett som va 11, 5 -12 .. ) 
Apropå (vilket konstigt ord egentligen.. hahah. stavas de så?)
Vad har eran ponny/häst i storlek på bett? :)



Liten, rund och go mule ;)

Iallafall, ska hämta Isac vid 16 och sen är det inte så mycket mer planerat.
Kan även uppdatera er om att jag åker hem på fredag eftermiddag! Förhoppningsvis skjutsar mormor mig, annars blir det bussen som gäller.

Lördag - mys med hästisar, tvätta och packa.
Söndag - Tävling i Eda hela dagen! Fota och peppa! ;)


Kommentarer
» josefine m. ridtravaren Bellie

Köper 9,5cm bett till Bellie som är en halv cm för stora. Alltså 10cm :)

2012-03-20 // 16:39:40
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback