Tidsinställda inlägg <3


Tävling idag! Ska fota och peppa ;)

Tävlingen är i Eda, favoritklubben! Så det ska bli riktigt kul. :)
Ska faktiskt bli skönt att inte tävla själv, kunna se alla ekipage och bara ta det lugnt! haha. Även om jag vet att när jag väl är där, så kommer jag också vilja hoppa ;)

Kommer upp nåt inlägg med bilder, annars tror jag inte det blir mer uppdatering.
Åker ju till London på måndag ,(STRESS!) men kanske kommer upp något hejdå-inlägg, haha.

Nu är planerna såhär:

* Stallet och ge hungriga hästar frukost
* In igen och göra mig iordning
* Stallet, släppa ut , mocka till och skritta Hillbilly, runt Långtjärn
* Hjälpa till med ridlektioner
* MOT EDA!

Önska alla goa ryttare lycka till idag! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback