Taggad



Såå jäkla träning och tävlingssugen. Klart man blir det när man inte är hemma heller och samidigt läser massa hästbloggar .. hihi.

Längtar till jag och Hillbilly kommer ut på de riktiga banorna och börjar redan planera in klasser och höjder :')
Vi börjar med 80 och 90 en gång, känns det då bra så testar vi en metersbana (80 + 1m / 90 + 1m) Och fortsätter med det :) Jag tror vi är redo, och känns det inte alls bra så klar vi går ner till 80 och 90, för det vet jag att vi klarar.
Problemet för oss är egentligen inte höjden, utan galoppen och tilliten på hinder som ser smått läskiga ut, men det har blivit så mycket bättre (felfria) på bara de 3 senaste starterna vi gjort iår. Första tävlingen iår blev det ju 8fel och en vägran på framhoppningen.

Får inte glömma bara att vi faktiskt bara varit iväg 5 (5!!) gånger i hela hans liv och att han är 7 år och till sommaren har han bara varit riden som ridhäst i ett år.


Favoritbilderna från årets tävlingar, än sålänge ;)



























älskar att tävla med MIN Hillbilly ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback