Söndag


.. Precis hemkommen efter ett 90 minuters Zumba-pass! Sjukt kul, och jag hoppas på träningsverk imorgon ;)
Idag har jag och syster varit både nyttiga och hurtiga. Till frukost blev det gröt innan vi tog en timmes promenad (5,5km) och efter det blev det chill med lite spel och så till lunch då det blev lax, potatis och kall sås! (såå gott, jag älskar fisk!)

Så blev det lite mera kuligheter innan kvällens zumba-pass! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan ska vi dricka hemmagjord smoothie! Och ja, vi går in helhjärtat för denna intensiva 3-veckorsträning! ;)


Snacka om random, men jag saknar Hillbillys söta muuulee (a)





Imorgon börjar praktiken, men det blir nog brabra :)


Kommentarer
» josefine m. ridtravaren Bellie

sv: På vilket sätt är dom bra när man duschar hästarna? :O :D

2012-03-06 // 17:58:43
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback