Mys


Startade dagen med en liten sovmorgon, sköööönt att sova i sin egna säng ;)
Ut till stallet runt 10, och då fixade jag allt stallet! Var färdig runt 13, och då tog jag in Hillbilly och borstade!
Vi stod och myste och pratade (hihi) länge innan jag tränsade och vi red iväg!

Känslan, av att sitta upp på hästryggen igen efter 3 veckor är oslagbar! hihi.
Har nog aldrig varit utan ridning så länge tror jag!

Jag förväntade mig en tickande bomb,
men Hillbilly var kanontrevlig! Skrittade på hängande tyglar hela tiden och bara njöt. Hillbilly gick och frusta och tittade sig omkring på fåglarna och träd, och lite allt möjligt ;) haha. Nöjd kille.

Finns inte myckt mer att skriva, utan ska istället gå ut till stallet nu igen och det fina vädret.  Rida en häst, vilken vet jag inte än, har några stycken att välja på ;) Sen ska jag slänga på Hillbilly täcket senare oxå, han går utan just  nu (såklart när det är sommarväder :D!) och har han inte rullat sig ... än, haha.



Lite bilder från innan turen, vi skrittade runt Mia vilket tog lite mer än 2h! Underbart. ♥









 

Hur söt kan man bli !? ♥


Kommentarer
» Fredrika

NAWW, han är såå fin!!

2012-03-24 // 20:51:36
URL: http://faallenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback