Lycka




Borsta mina ben oxå då matte! (Ja, han har en tappsko -.-)
Hihi, fatta lyckan över att träffa sin bästavän igen efter 3 veckor utan varandra! (alldeles för lång tid)

Min tönthäst har inte ätit kraftfoder som han ska, han har bara ätit pellets. Inget korn, what so ever.
Hö har han ätit bra dock! Och han har inte tappat alls mycket, utan han är rund och fin i kroppen. Skönt.

Iallafall, igår när jag ropade på honom i hagen, så lyfte han först huvudet högt, men lika snabbt vände han huvudet åt andra hållet, hahah. Så gick jag fram till honom, och sa att han är värdens finaste. I en halv minut lade han huvudet i min famn, men sen tyckte han ínte att jag var värd det! ;)

Gick och jobbade i stallet, uuuuuunderbart! Under de 3h som jag jobba så var Hillbilly i hagen  så han fick en chans att smälta att jag faktiskt är hemma igen! haha.

Sedan blev det rykt, massage (kanonmjuk och fin i musklerna!) och en kort men rask promenad i mörkret!
Hillbilly skrittade på galet bra! Mysigt värre alltså, gud vad jag älskar MIN häst ♥

 

Bebis :') Det värsta är, att jag åker ju till London på måndag och är borta tills på fredag. haha, snacka om att jag kommer få fjäska in mig med massor utav morötter! hihi.

Nu blir det stallet, på med tappskon och sen ska vi skritta barbacka och bara mysa!! kan bara tänka mig hur pigg och glad han kmr vara över att få komma ut i skogen! :'D


Kommentarer
» Ryttarskvaller

Ur söt häst ;D

2012-03-24 // 13:38:19
URL: http://ryttarskvaaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback