Jag älskar att vara i stallet.


Jag som skulle gå ut till stallet efter min sovmorgon ... istället redigerade jag bilderna från London vilket tog ÖVER 3h att sortera och redigera. DRYGT! Men nu är det över ;)

Det värsta av allt var dock, att när bilderna var färdiga så skulle jag "vila" och somnade, vaknade inte fören kl 16 (!!!!!) hahaha.
Så då gick jag upp, duschade och åt frukost (?)

Sen blev det underbara stallet! Mockade och greja, sedan tog jag in Hillbilly och pussade ihjäl honom, ryktade i ungefär en timme sedan tog vi en PW/Joggingtur i skogen vilket tog 45 min. Det var perfekt, för jag fick träna på att hålla bra (lite för bra .. ) tempo och takt och HB fick träna övergångar ~ skritt och trav ;) haha. Mysigt var det iallafall!

Imorgon ska vi skritta ut i dressyrsadeln och Hillbilly ska få en stor makeover. Han ska duschas och tvättas (haha) manen ska klippas och hovskägget trimmas. Han kommer bli så snygg! Från skogsmulle (charmtroll) till den sanna tävlingshäst han är .. haha dagens skämt. ♥



Min fina!


Kommentarer
» Julia m. ridtravaren Lelle

Åå söta hilly billy! :)

2012-03-30 // 21:52:09
URL: http://enligtjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback