Hillbilly 02/03-12


Efter provridningen så gick jag direkt ut till stallet. :) Har saknat Hillbilly obeskrivligt mycket under de dagar vi var i Branäs! Vi började med att mysa i solen, med rykt och visitering(massage)! Mjuk och fin i kroppen var han!
Ryktade honom i lite över en timme och pussade massor på hans gosemule ;) hihi.

Red sedan ca en halvitmme på gärdet, kändes dock inge vidare! Dels för att jag "glömde bort" att inte ställa höga krav och ha för höga förväntnigar då han trots allt bara gått i hagen tre dagar. Och så var underlaget så jäkla dåligt! Men jobbade lite lugnt i skritt och trav och Julia fotade fina bilder! Tusen tack ♥

Även om de kändes skit, så avslutade jag i paddocken men där var underlaget om möjligt ännu sämre.
Men han fick iallfall röra på sig och bli lite mjukare. Synd dock att detta ridpass gick så dåligt, då jag nu inte kan rida på 3 veckor. Men men, får fokusera på att vi vann seriehoppningen och att han gick grymt i måndags när vi red dressyr ;) Hillbilly är ju bäst ändå!


Lite "annorlunda" bilder som jag fotade idag! Ridbilderna kanske kommer i ett annat inlägg. :)







 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback