Hej bloggen


Haha. Bra rubrik.

Idag har varit en bra dag, startade med näringslivsfrukost på statshotellet. Tidig morgon alltså, men det var trevligt. :) Sen praktik, och ett "studiebesök" hos Emelie som jag träffade på frukostmötet. Hon var hur trevlig och snäll som helst! Har en fotostudio och butik i stan. Kanske man ska söka praktik där nästa gång? hihi. Ska dit imorgon och framkalla lite bilder tänkte jag.

Köpte en fin ram igår, LOVE står det och så ska det va en bild under. Självklart ska Hillbilly få vara söt i den! Blev lite shopping idag också, två par leggings, foundation, skavsårsplåster (hahaha dör) och så blev det enligt mitt tycke en söt kjol! :D På rea var den också, 300:- kr billigare! nice, nice.

Har köpt presenter till Anna också, ska visa er hur gulliga paketen är ;) hihi.
Imorgon blir det mera shopping, (presenter) och förutom det självklart praktik! Strömkulle/Fotouppdrag - ganska enkelt att välja? fast nej. Men det blir foto! haha.

Annorlunda blogginlägg, onödigt. Men jag orkar inte? Så godnatt



Se så fint jag redigerade i paint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback