Godmorgon måndag!


.. Vad ovanligt det känns att skriva ett riktigt inlägg .. haha!

Idag börjar sista veckan på praktiken, och idag ska jag till gymnasiet i Bengtsfors, alltså Strömkulle - Igen!
Men men. ;) Taggar inför London! Om exakt en vecka är vi påväg!

Längtar även till helgen som kommer, för då får jag träffa min älskade! Hillbilly
Kommer att bli en hektiskt helg, mycket som ska packas och tvättas och planeras inför resan, Hillbilly ska skrittas (gud va mys, längtar wiho, älskade vännen!!) Så vill jag gärna hinna med att rida ett ordentligt dressyrpass på någon häst, Ridsugen! Eller en mysig uteritt med dom bästa. Får se vad som blir, men jag vill rida! hihi.



På söndag är det tävling, ska dock inte vara med själv som ni kanske förstår då HB har vila ;)
Men ska bli grymt kul faktiskt att stå på läktaren och fota,peppa och hjälpa till! Var jättelängesen jag inte var med själv och tävla, så det ska faktiskt bli kul att se hinna med att se alla ekipage! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback