Fundileringar


När jag kommer hem från London med klassen, så ska bloggen få en makeover ;)

Vill byta hela designen då jag saknar menyrad! Ska sortera (kommer som vanligt sluta med att jag raderar allihop ..) inlägg och självklart ska designen få ett nytt färgtema! Headern jag har nu slängde jag ihop på en halv minut och den är så ful! haha. Får se vad det blir för nåt, men vill komma igång på riktigt med bloggen. Blir ju alltid att jag bara bloggar för att lixom, men jag vill blogga för att det är kul. För det är det!

Jag vill blogga när jag känner för det, och inte bara för att det ska komma upp inlägg. Jag ska (försöka) bli mer seriös med bloggen också! Önska mig lycka till .. ;)



sommarpäls ihi ♥


Kommentarer
» jossan

sv: Tack så mkt!! :) Jag tror hon får korsgalopp och fel galopp när inte jag är tydlig med vilken jag vill att hon ska landa i. :-) För så fort jag fokuserar så landar hon i rätt.

2012-03-20 // 21:14:07
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback