Fotfobi ?


Har ni fotfobi ? det har jag. HATAR fötter.

Igår gick jag nästan två timmar i ett par nya skor som jag snodde av min syster.
Fast tekniskt sett, så snodde jag dom inte. Vi bytte. Jag fick hennes adidas-skor, hon fick min snygga väska!
Jag tog då en av hennes väskor. Och då tog en ett par av mina (7573849595746236529) skor.

Ganska bra deal. Men just det, fotfobi var det.

Ett sånt här mysigt skavsår fick jag. Mysigt att sticka in en nål i det och trycka ut vattnet. Japp, jättemysigt.







 
Japp, värt inlägg. Ville bara mobba er med fotfobi lite, för jag vet hur äckligt det är!! Jag hatar fötter.
Och när den där satt på min fot ville jag bara grina och springa ifrån den, men den satt ju fast. Haha ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback