Borta bra, men hemma på Mosserud bäst!


.. Hemma igen. :) Härligt, men samtidgt lite tråkigt! Har varit helt underbart med semester tillsammans med de roligaste och vädret har varit helt awesome! Har precis tagit en lång, varm dusch och snart blir det faktiskt sova. Helt sjukt trött över 3 dagar i backen och bara idag åkte vi från 9-19 i stort sett oavbrutet .. ;)




Imorgon måste jag va pigg och någorlunda utvilad, för då blir det spännande äventyr som väntar!
Vad nu det kan vara får ni reda på imorgon kväll ;)

Förutom det ska Hillbilly mysas med och ev skrittas ut, gosigt! ♥ Rummet mitt ska städas och jag ska tvätta kläder som en galning. Sedan ska väskan packas oxå, för sedan väntar 3veckors praktik i Åmål .. :)




Bästa Hillbilly vad jag har, och kommer att sakna dig! Jag är inte hel utan dig ♥


Kommentarer
» evelina

sv; haha, riktigt läskigt bar det xD aw, sakner dej också ;) men på tisdag kommer jag hem! :D

2012-03-02 // 06:11:27
URL: http://ewelinaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback