Allmänt. :)


Kom till Åmål och min kära syster runt ett idag, efter en bussresa som tog tre timmar! haha . .
Men nu är jag här iaf :) Galet nervös över praktiken som börjar måndag ... Idag har vi varit i lekparken och gått en kortare promenad! Kikade på hårfärg också, men då jag ska bli blond så vill jag inte färga hemma, Hej gult hår! :D hehe. Så ska boka tid hos frissan för klippning och massor utav slingor så fort jag har mycket pengar!

Har det gosigt framför melodifestivalen nu. Faktiskt första gången jag ser det nu iår ;) Även om man har lite koll på vilka som är med och så. Kollar ni på melodifestivalen?

Imorgon börjar jag och syrran med en tre veckors intensiv träning! Med nyttiga och regelbundna måltider och jogging/promenader. Vi kan och SKA klara det! Jag vill träna och bli SMAL (igen) nu är det säkert många som skrattar åt mig, då jag är världens mest onyttiga person och äter hur mycket onyttigt som helst. Men med ett jävlaranamma och syskonpepp så ska det gå! JAG VILL VARA NÖJD MED MIG SJÄLV.



Jag och världens sötaste Mollie idag ♥
Underbara vår!


Kommentarer
» Anonym

Snälla! Behåll din hårfärg den är fantastisk!! Ha en bra praktik gumman :)

2012-03-03 // 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback