En sån där lista man skriver när man inte orkar sova, eller har tråkigt. eller båda delar.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja .. ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Hade inga tror jag?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? -
Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? - Ja, min älskade och saknade Morfar ♥

5. Vilka länder besökte du? - Norge, Danmark och Greeeeeklaaaaaand :D




jag och eve tränar på gymmet i Kos ;)


6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? -
Mer tävling med Hillbilly!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- 4 juni då jag och HB starta våran allra första dressyrtävling, samt 30 okt då jag starta Pollux 2 klasser, och det blev en första och en andra placering.

8. Vad var din största framgång 2011? - Alla framgångar jag gjort med HB, gör mig till en starkare människa, varje dag.
9. Största misstaget? - Att jag tänker alldeles för mkt på det som varit ..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? -
Nej, inte allvarligt.
11. Bästa köpet? -
Mina ridstövlar .. och typ alla nya grejer som Hillbilly fått .. haha. Och mina nya skor oxå;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? -
Hillbilly såklart. Jag har ju häst? haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Jag har varit glad mycket detta år ..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? - Someone like you (och andra låtar av Adele), Massor av Rihannas låtar , ja det finns ju hur många som helst egentligen .. !
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - blir typ alltid depp och nere på hösten .. men har varit helt jävla cp-lycklig vissa stunder, och på botten andra!




16. Vad önskar du att du gjort mer/mindre? - Pluggat mer, och tänkt mindre som sagt ..
17. Hur tillbringade du julen? - Hos brorsan i grums!
18. Blev du kär i år? - Nepp .. eller räknas tysken i grekland? haha;)
19. Favoritprogram på TV? - kollar aldrig på tv.. haha nedå ;) men jag har vaknat för gamla disney-filmer, ;)<3
20. Bästa boken du läste i år? -
"ett hål om dagen" Blondinbellas Egoboost, och en hel del andra böcker! jag gillar att läsa.
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - jag fick flera saker jag önskat mig, ja allt jag önskat mig faktiskt!!
22. Något du önskade dig men inte fick? - okej, där ljög jag lite. en systemkamera! men i slutet av detta år vill jag ha en ..
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? -
efter en helg hos syster åkte jag hem och fira med "familjen" <3
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - om jag hade sett ljusare på saker, och levt i nuet ..
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- jag är jag, alltid ;)




26. Vad fick dig att må bra? - Hillbilly, han är mitt ♥ och hjälper mig att överleva. Sen min syster, som jag vet alltid finns där för mig. Jag älskar henne!
27. Vilken kändis var du mest sugen på?
- (HAHA) Björn Gustavsson ;)
28. Vem saknade du? - Många .. tysken bland annat,(hehehheheh) men fyfan va ont det gjorde på planet hem.. kommer ALDRIG mer träffa honom:(
29. De bästa nya människorna du träffade? - Ja du, har inte träffat så många nya. (no lifer) (förever alone)




 

Kommentarer
» Petra

Älskar dej med! <3

2012-01-04 // 08:39:53
» Ida

sv: haha aa jag med:D Tack dessamma!:)

2012-01-04 // 10:11:26
URL: http://ponniiigirl.blogg.se/
» Rebecca

sv.jag tänkte mäst på dig när jag önskade mig ny disign.Bara jag får ett program på datorn så har jag massa ny bilder i mobilen som vi kan använda:)

2012-01-04 // 18:47:45
URL: http://bexisas.blogg.se/
» Emelie

sv: Tack så mycket! :D På dom bilderna är det mina marinblåa tretorn, välmatchat vet du ;-) hahah. Jag har ett par bruna också

2012-01-04 // 21:36:36
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback