Random



Kom hem från en seeg skoldag och en seeg skolbuss för nån timme sen. Har kollat färdigt på top model nu ;) haha. Men det är faktiskt kul att se på!


Hillbilly får vila idag. :)
Hade ju tänkt rida dressyr och checka läget inför CR. Men eftersom det inte blir, och jag som sagt inte vill åka till Arvika, betala (ganska mycket, för att bara låna ridhus och hoppa bana ..) och träna hoppning utan tränare, så kan han lika gärna få en vilodag idag. Han har gått SÅ himla bra de senaste dagarna, speciellt igår. ^^ ♥

+ att jag känner mig helt OFF, har gjort det hela dagen. Kan kanske bero på att jag för det första försov mig ca en halvtimme, och tro mig det räcker för att jag ska bli sjuukt stressad och få ångest .. haha. Och så har jag inte ätit nånting idag, köpte en fanta (Visst är väl vanlig fanta ORANGE? haha. Jag och Nelly hade värsta diskussionen om Fanta var orange eller gul .. hahaha jag är 110% på att den är orange. Annars skulle det inte heta Fanta Orange? hehe, men nog om det;)

Så .. en fanta är vad jag druckit idag. Ska kanske äta något nu, innan det blir stallet och mocka. Rebecca kanske kommer hit en sväng oxå, kul isåfall! :D



Titta vilka skruttisar jag hittade i min säng förut! hihi gofisar ♥

Undra hur länge dom har legat så egentligen? ;) och dom ligger kvar än. Vore inte helt fel att vara katt ibland alltså!
och hahah, kolla Mjau:s ben, hur fan ligger han ? xD






Hahah, så fulsöta! Katten Jansson till vänster, och Mjau (nallebjörn?) till höger ;)


Kommentarer
» Nelly

Fanta är GUL!! Och orange är ju apelsin på engelska :P

2012-01-13 // 19:46:08
URL: http://njidon.blogg.se/
» josefine

Sv: jaha, visste bara att man kan göra ren blinget i vattenångan när man kokar vatten :)

2012-01-13 // 19:46:55
URL: http://kontrast.blogg.se/
» Agnes - Hästfantast

Sv: Tack så mycket! Glad jag blir! :) Håller med om schabraket, tycker att det är jättesnyggt! Är jättenöjd med det! Magic Brush har jag redan testat då hennes ägare också har sånna och de är jättebra, funkar utmärkt till att få bort lera och kissfläckar :) Säger detsamma! Vilken trevlig blogg och fin häst du har! :)

2012-01-13 // 20:15:07
URL: http://hastfantast.blogspot.com
» FREDRIKA

sv; jaha okej! ja eller hur, det är jättefint tkr jag! :D



han är iallfall en travare, 165 cm och 15 år! :) Jorå han är jättetrevligt att rida, anpassar sig efter det jag vill göra, dvs hoppa, rida dressyr, western, trickträning och NH :D

2012-01-13 // 22:44:00
URL: http://faallenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback