Mina schabrak


Det var inte många, bara en ;) som kommenterade på inlägget där jag undrade om ni ville se mina schabrak. Men, men laddar upp det ändå!



 

ett grått och ett marinblått från schockemöhle (det marinblå ser jättefult ut på bilden, haha)

 

"Caribbian Sea" från BR - Rött med marinblå kant från Lamicell
älskar alla dessa 4 ovan! hihi men mest det röda tror jag!

 

två klarblå ponnyschabrak som endas används hemma ;) det vänstra har faktiskt helt okej passform då det är som en mjuk kloss vid manken, det är köpt på GBHS för några år sedan! det andra köpte jag på en tävling för nåt år sedn, använder det väldigt sällan!

 

ljusblått från hansbo (ser vitt ur på bild?haha) och ett brunt med snurrad brun och beige oaspoal från Börjes! Gillar inte hansbo schabrakt, men det har bra passform och är snyggt, men nje gillar inte ljusblått ;D Det bruna gillar jag dock! Ser jättefult ut på bilden, men under sadeln (och med fårskinnspad;) är det jättefint tkr jag!

 

ljusblått dressyrschabrak med marinblå kant, bra passform men gillar det inte! hehe
Det svarta ser ju bara äckligt u fult ut på bild, men stilrent och fint under sadeln!

 

Beiget från Horse Saver (inte mitt, utan Annas, men lånar det ibland ;) sjukt snyggt med fårskinnspad tkr jag !


Sedan har ju Anna en hel del andra schabrak som jag "lånar" ;) hehe. Från Gold medal och Protector tex. Och i stallet finns det ju huuur månag som helst märkeslösa.
Sedan har jag glömt att tagit kort på ett schabrak, då jag inte hittade det. Men det är iallafall ett vitt dressyrschabrak med lila kant från Mia RS. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback