Min Måndag


Som varje måndag började jag inte skolan fören kl 12. Tog dock bara 2 timmar sovmorgon, och gick ut direkt till stallet vid 7. woow vilken lång sovmorgon :P hehe. Gav hästarna frukosten och gjorde höpåsar det första jag gjorde, till alla hästarna. Då hästarna nog tycker det är skönt att äta helt ifred en stund när dom äter. :) Mockade HB:s box och bytte vattnet. Sedan bytte jag täcken på några av hästarna och släppte sedan ut dom och bytte vattnet i de andra boxarna också. Sista jag gjorde var att hälla upp kraftfoder. Alllt det tar allt sin lilla tid och jag kom in från stallet runt halv 10 då duschade jag och gjorde mig iordning för skolan.

Idag åkte vi på media till Töcksfors och fotade översiktsbilder. Det var väl helt okej ändå, inte jättekul men bättre än att vara kvar i årjäng ;)
När vi skulle åka hemåt igen så stannade jag kvar i Töcksfors, och gick till köpcentret. (vart annars kan man gå i ts?) Nelly skulle lägga in mina bilder på datorn i skolan, taack så mkt!

I väntan på att Anna skulle komma och hämta mig så gick jag runt och kollade på typ Bikbok och Cubus, hittade inget som kom med hem dock!

Hemma runt  vanlig tid, alltså 4 och då blev det stallet! Hade ju inget att mocka eller så, men HB fick rykt, massage och massor utav pussar ♥ mer om det i ett senare inlägg. :)



haha så otroligt fula bilder på trött tjej imorse!





Och på med mössan på såklart .. xd



(och ja, jag är bäst på att bädda sängen!!!)


Kommentarer
» FIA

Sv; Tack så mycket!!! :-D



Föresten, väldigt snyggt med brunt träns på din häst, ser väldigt smakfullt ut!



// FIA

www.fiaalbertsson.tk

2012-01-16 // 19:16:31
URL: http://www.fiaalbertsson.tk
» Viktoria :)

Sv; Haha ja det har du ju rätt i :D

2012-01-16 // 19:54:21
URL: http://thiswasmydream.blogg.se/
» Q med ridtravare i fokus!

sv:tack så jätte mycket för din fina kommentar .Jag tycker det är jätte roligt att vi(jag och min knasiga häst) kan motivera och peppa andra.Kan vi så kan vem som helst =D

mvh/Q

2012-01-16 // 20:07:09
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
» Hannah S.

sv: Tack!



Jag använde röd sprayfärg på svarta plaststigbyglar :)

2012-01-16 // 20:45:56
URL: http://klequi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback