måndag


Godmorgon! eller ja, förmiddag ;)
Jag gick faktiskt upp redan vid 6 idag, trots att skolan inte börjar fören 12!

Hästarna fick frukosten tidigare än dom brukar och Hillbilly blinkade som vanligt jättemycket när lampan tänds. hahaha såå söt! :')
Mockade och gjorde färdigt boxen till HB, tvättade alla hans benskydd också. Välbehövligt!
Sedan släppte jag ut och gjorde sedan mig iordning för skolan.

Är på skolan nu, fast jag börjar inte fören 12 som sagt. Ska försöka plugga lite svenska snart, har ett skitsvårt prov imorgon som jag måste träna på!

I eftermiddag är det ridleltioner och jag ska jobba´och hjälpa till där!
Får se vad jag och Hb hittar på, vila, massage eller en skrittur. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback