Lördag


Förlåt för dålig uppdatering idag och tack för era fina kommentarer! Det värmer :)

Idag började dagen med att jag mockade och fixade boxen till HB. Sedan red jag en sväng, till kalktornet och tillbaka. Men skriver mer i ett annat inlägg. :)

Sedan bär det av till Hammarö där Anna hoppade sin fina Fairline för Anna Emanuelsson. Som vanligt var det riktigt bra och intressanta övningar, samt underbart fina, välridna hästar. Så himla kul att se! :)
Det var även riktigt häftig att se sin egna hopptränare (Fredrik Hasselberg) rida! hehe

Åkte runt halv 12 och var hemma vid 19, så det tog sin lilla tid.

Rebecca kom hit på kvällen, och sover över gör hon också. Vi har haft en jättemysig kväll. Min lillasyster det ♥
Vi har sett på en riktigt bra film, gjort uunderbart god efterätt och varit i stallet.
Jag har föresten mysigaste hästen, han är så go. Hillbilly ♥



persiko-mousse med smält choklad, persikohalvor och kokos på det! det var myycket godare än vad det ser ut ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback