Hillbilly 30/01-12


Igår var det bara en ridlektion på gården, och det var med de större "barnen"
Så jag red med i den gruppen, när det ändå fanns plats.


Red barbacka och Hillbilly var otroligt mjuk och trevlig! Min terapi mot allt är vad han är .. :')
Finns inte mycket mer att säga, vi övade på halter från trav och upp i trav, vända in på ridbanan. Bakdelsvändningar och lite så, galet fin var han! Anna tyckte även att jag skulle börja plocka upp honom mer i formen, för kan både jag och han. Dags att ställa lite krav lixom. :) Och han tappade ingen bjudning eller flyt i steget, utan han trampade på mera och högre, sug i båda tyglarna! bästa hest ♥

Sjuuukt taggad till mars och ARK:s seriedressyr nu alltså!!


Kommentarer
» Tova

Din häst är så vacker! :)

2012-02-03 // 11:28:16
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback