Hillbilly 16/01-12



Idag fick ,som skrivet tidigare, Hillbilly vilodag och massage. :) Började med att borsta genom honom med magic brusch, (som är superduperkanonersbra! enligt mig kan dom inte ens jämföras med piggborste.) Och sedan en mjukare borste bra länge innan jag gick igenom hela kroppen!
Jag är ingen expert på detta med massage. Men jag klappar, "knådar" och känner om han är spänd eller så vilket jag inte kunde känna idag att han var. Skönt! Ytterst lite spänd i vänster sida av ryggen, men inte mycket och det blev mycket bättre mot slutet.

Hillbilly är föresten så söt och sänker halsen och tuggar, + nästan hänger i grimman när man masserar. :') hihi
Efter massagen fick han stå inne en stund och äta kraftfoder och middagshö, under tiden gav jag de andra hästarna ute middag.

Är även lite avundsjuk på Anna idag, som åkte till Fredriks anläggning för att vara med på en Clinic för Anna Emanuelsson. Ville oxå det ju! (:



två söta bilder från förra vintern! (hur fan ser manen hans ut?? hahaha)

Och så har han varit busig i höhäcken ... ;)



bjuuuun mule <3


Kommentarer
» Jossan

Sv: Hittils har vi "bara" tävlat LC:1 och det är det vi kommer tävla nu ett tag framöver, tills vi blir tillräckligt rutinerade :)

2012-01-16 // 21:22:46
URL: http://frysmarkt.blogg.se/
» Fredrika

Sv; ja läsa är jättekul!:D min mamma jobbar på bibliteket med så får ofta de nyaste hästböckerna!(y) gillar du boktips på hästböckerna eller alla böcker?



Hihi ja Billy är så söt :') på bilden är Precis när vi kommit ut o ska rida, då står han alltid så och väntar glatt på att jag ska hoppa upp:D

2012-01-16 // 22:33:52
URL: http://faallenangel.blogg.se/
» Hannah S.

sv: Jag köpte den på en "vanlig" mataffär,så man kan ju kolla på Ica och såna affärer :)

2012-01-17 // 06:43:11
URL: http://klequi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback