Uppdatering


Igår fick Hillbilly vila. :) Tog in honom lite tidigare än vanligt och så fick han äta middagen medan jag mockade och så. Mysigt värre!
Satt sedan över 2 timmar i boxen och bara va, det är en häftig känsla att se in i hans ögon.  Varje gång jag är med Hillbilly blir hela min värld lite större.

Idag stannade jag hemma från skolan, mår inte bra och har massor att göra här hemma för imorgon åker jag till min bror i Grums där vi ska ha kalas. Kanske att jag följer med mamma till Sunnemo efteråt, men det får jag se. (bor hos fosterfamilj för er som inte vet!)

Sov till klockan var 10 idag, så välbehövligt! Städade i mitt rum och sedan gick jag ut till stallet. Tog av Hillbilly täcket, det är ju underbart väder ute! Sol och plus :) Gjorde sedan färdigt allt i stallet, tog nästan 3h. Lite stolt över mig själv. :) Nu är det bara middag och släppa in kvar! Hoppas Anna uppskattar det ...

Hillbilly får troligtsvis vila idag också. Imorgon ska vi försöka komma ut på en tur, men det beror på tiden (som vanligt)

Nu ska jag fortsätta tvätta! (mindre kul)




Kommentarer
» Lina m. ridtravaren Siren

sv: Tack så mycket :D

2012-02-17 // 21:10:09
URL: http://supertravarna.blogg.se/
» Sara Carlsson

sv: tack! :D

2012-02-17 // 21:51:04
URL: http://carlssonpataket.se
» Fredrika

Får man fråga varför du bor i fosterfamilj?:)

2012-02-18 // 08:35:37
URL: http://faallenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback