Tidsinställt


Godmorgon på er!

Förhoppningsvis har jag klarat att ta mig ur sängen nu och håller på att göra mig iordning ;)
Hiss med tävlingar (som igår på ARK) som börjar mitt på dagen, man får sovmorgon!
Men det är SÅ mysigt att gå upp tidigt och pyssla med! Samt att dagen blir längre och man hinner med mycket mer efter tävlingen också.

Jag hoppas verkligen att det går bra idag! Hillbilly har ju aldrig varit på ERF förut. :)
Men vi hoppar ju lågt i början, 60 cm och eftersom det är CR har vi omstart om de skulle behövas. Men det behöver vi ju inte! ;) Blir ev 80cm också om han känns pigg, glad och ja om det känns bra helt enkelt! :)

Har lite tidsinställda inlägg under dagen med bilder från framridningen igår bland annat. :)

Uppdaterar er om tävlingen senare ikväll, nu blir det stallet och pyssla om med Hillbilly.
Han ska först och främst göras snygg och transporten ska göras iordning (blir transporten idag, inte hästbussen. Får se vad Hillbilly tycker om det ;) Men Hillbilly ska även longeras i skritt och trav ca halvtimme i paddocken så han får mjuka upp sig lite då han stått i boxen sedan igår kväll, när vi kom hem från tävlingen.

När vi lastat Hillbilly åker vi via Ewelina och hämtar upp Tekilas, så kör Ewelinas mamma oss till tävlingen! Lovisa och Tuss ska också vara med och hoppa! Jättekul :D ♥
Även Siri, som är världens bästa glädjespridare ska hoppa sina två hästar! Finns nog ingen positivare människa än hon, får oss alla på bra humör! 2 som 4 benta! :D





 

 

Önska oss alla lycka till! :D


Kommentarer
» Jennifer

Hej fin blogg :) och jätte fin häst :) <3

2012-02-14 // 08:30:58
URL: http://sternliind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback