Shopping - GBHS


Kanske borde planera lite vad man ska kika efter på mässan nu då, när man vunnit biljetter och allt!
Problemet här är att jag har INGEN aning om vad jag vill/behöver ha :( Hillbilly har ju allt ... och något mer schabrak ska det INTE bli!

Men detta är välbehövliga saker, och om jag hittar detta till ett bra pris så kör jag till!
Vill ju dock spara pengar eftersom vi drar till London. :)




* Sadelgjord i läder med resår på bägge sidor (ett måste snart, annars dör jag!)
* Snygga ridbyxor - mer än gäna från JW (de röda såklart!) eller MH. Love them!
* Mountain Horse jackan, om den finns! Isåfall med brodyr. :)
* Brodera BR-schabraket!

Detta är det som jag kommer på nu, sen blir jag såklart sugen på att köpa nya bett att prova, (MASSOR) utav schabrak, rosa och beige är vad som fattas .. mums :*  Men vi får helt enkelt se OM eller vad det blir.

Sen flera benlindor, transportskydd, ryktsaker, en (dyr!) hjälm och och snygga ridhandskar samt annan skit vore inte helt fel. :D

Kommentarer
» Julia Kling & I Hear Music

Riktigt fina grejer. Önskar att ja hade råd också! :)



Kram:-)

2012-02-16 // 12:42:14
URL: http://oneofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback