Seriehoppning 2:3 ARK 11/02-12


Tjolaho vad jag är nöjd över min fina kille!! ♥ Felfria i bägge omgångarna av 80 (CR+CR=så lika tid som möjligt) och Hillbilly var så duktig och hoppade idag grindarna som om han aldrig gjort annat! :D hihihi. Vi kom på typ 8:ende plats, då jag red med mera tempo i andra rundan, men jag skiter fullständigt i vad vi får för placering! Det enda jag vill är att HB ska gilla att hoppa minst lika mycket som jag gör, och OM han gör! Det märkte jag idag :D
Kom upp flera som berömmde mig för att jag berömmde honom så mycket under ritten (över varje hinder;) och att han såg så himla pigg, glad och nöjd ut! Sånt är underbart att höra.

Hillbilly var så lugn och cool men ändå taggad under hela dagen också och på framhoppningen var han TAGGAD! Han småstegrade (Hillbilly småstegra, wtf?) och bockade vid varje galoppfattning samt drog i tyglarna, haha jag bara skrattade åt honom, så jäkla söt! ♥

Finns inte mer att säga, än att jag är otroligt stolt över min söta, personliga häst och hela denna underbara dag! Tusen tack till Rebecca och Anna som hjälpte mig med allt, tog finfina bilder och gav mig PEPP. :D




Här kommer en bildbomb! Tack till Rebecca för alla fina bilder ♥













hur söt ??








någon vill inte stå till ... hihi.




Är så otroligt glad över att ha just Hillbilly vid min sida. ♥


Längtar tills imorgon och hoppas att han är minst lika fin då! Kanske det blir att vi hoppar 60 och 80 isåfall! :D

 


Kommentarer
» Hanna

kan du inte filma morgondagens rundor? Vore jätte kul att se :D

2012-02-11 // 21:52:24
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
» Bonnie

Kul att det gick bra!:D

2012-02-11 // 22:08:02
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
» Erika

Vilka härliga bilder :)

Verkligen superfina!

2012-02-12 // 11:40:53
URL: http://ridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback