Så får det bli.


Efter mycket velande fram och tillbaka idag, så har jag bestämt mig för att försöka sälja biljetterna som jag vann till EuroHorse. Det är krångligt för mig med resa och boende, samt att jag inte har några pengar (och ingen lust heller) att shoppa hästgrejer! Sparar hellre pengarna till London. :)

Och så ska jag och Hillbilly hoppa finalen på ARK lördag, och det har jag längtat till.

SÅ, om någon därute är intresserad utav att köpa 2st biljetter till Eurohorse alla 4 dagar (tors-sön) för ett billigare pris, lämna en kommentar! Värdet för dessa biljetter är 1040:- så passa på att fynda! :)

Kommentarer
» Karin

whaaat?? värdet av de biljetter du vann var väl ändå 130kr/st? Eller uppfattade jag tävlingen fel?



http://www.stallrustorp.se/2012/01/vinn-biljetter-till-eurohorse-23-26-februari/#.TxsbYW_j68A

2012-02-16 // 19:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback