Nu blir det snart sova ..


.. Så att jag inte sover bort hela dagen imorgon! ;)

Rebecca kom hit en sväng på kvällen, ponnyakuten-mys börjar bli tradition på söndagar! hihi. ♥
Gillade verkligen dagens avsnitt, så himla bra! Det bästa var när Shirin skulle tänka på Roffe och sen helt plötsligt stod han där! Fatta den känslan, haha :D Jag typ log genom hela programmet, underbara hästar. Underbara ridsport! Underbara liv.

Jaja, ska inte bli poet här mitt i allt ;) Nu blir det duschen och sen ska jag kolla på "Kontoret". Orkade inte se det förut! haha.


Hittade en "charmig" bild på mig och Hillbilly på ARK:s hemsida! trevligt att det uppdateras med bilder! klubbarna brukar inte vara så bra på det annars .. hehe :D

 

Underbar helg, nu taggar vi inför ett grymt sportlov!
För efter detta lov kommer jag inte träffa Hillbilly på en hel månad ...har aldrig varit utan häst sålänge :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback