Nej men nu vet jag!


Haha, fint att denna helg är typ över och jag redan planerar nästa! men helg är det bästa som finns ♥


Lördag ska vi ju hoppa 80cm i Arvika, och det är jag sjukt taggad till! :)
Har egentligen inga förväntningar, utan vi ska bara ha roligt men vi ska satsa lite på att bli felfria också. Men sist tyckte han ju att grinden var väldigt läskig och publiken. Men det ska nog gå bra nu när han har varit där en gång innan!

På söndag har Eda RF klubbhoppning och jag tänkte direkt att jag kunde hoppa 70 eller 80 cm. Men OM han nu har träningsverk eller så efter lördagen, (+ att han aldrig varit på ERF förut), så kan vi hoppa låååågt. Typ 50 eller 60 cm.
För att vänja in honom lugnt med en ny miljö och för att han ska tycka det är SUPERENKELT och bara leka runt lixom. För han tycke rju att det är kul att hoppa!
Tänka att det är en dressyrträning med kaninhinder typ ;PP ne men jag tror det kan bli bra! HB får se en ny ridanläggning och vara i ett nytt ridhus, vi slipper hoppa "höga" grindar och plank (Eda är bra på att ha ordentliga hinderbanor, med plank, breda oxrar och grindar, som det ska va!) och vi kan leka runt och HA KUL! :)

Sen näästa gång Eda har klubbtävling kan vi ju hoppa 80 cm eller så :) Vi har hela livet på oss ;)






sakta men säkert! ;) eller aa, inte bokstavligt talat xd


Kommentarer
» NoraB

Om du vill vinna ett snyggt pannband till din häst/ponny gjort avmig så klicka här: http://artimida.blogg.se/2012/february/tavling-av-ett-hand-gjort-pannband-hos-mig.html



skulle vara kul om du vill vara med så klart 100% gratis :)

2012-02-05 // 18:16:53
URL: http://artimida.blogg.se/
» Julia m. ridtravaren Lelle

Vilken fin bild på er! Och riktigt snygg pannband på HB, var har du köpt det? :D



sv: sadelgjorden jag har är kanon! ligger där den ska, glider inte och har aldrid gett Lelle skav :D den är anatomisk, finns på hööks: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=330345&deptid=103&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

2012-02-07 // 22:39:17
URL: http://enligtjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback