Måndag


Här kommer en snabbt inlägg om min sååå intressanta dag! haha. ;)

Sovmorgon till halv 9 och då gick jag ut till stallet och mockade till Hillbilly, fixade vatten ute och inne samt gjorde höpåsar. Sedan släppte jag ut och sedan gick jag in och gjorde mig iordning för skola.

Har endast fotografisk bild på måndagar, 3h. Idag gick vi först igenom ett läxförhör vi ska ha på fredag, och sen gick vi igenom studioblixtar och hur dom fungerar och så. Sedan fick vi fota i studion själva, och det slutade med att Daniel fick på sig en lång klänning och att han blev sminkad! hahahah. Inte blir det bättre av att han har långt hår heller ... haha! Trodde jag skulle dö av garv när han posade och ba "jag ä nästa LA-kändis" xD

Skolbussen hem var EN TIMME sen! eller jag kom hem en timme senare än jag brukar! Drygt som fan!
Direkt ut till stallet och hjälpa Anna med lektioner, men mer om det i "dagens ridpass". Hillbilly gick nämligen lektion idag, oplanerat då det stod skritt ute på schemat. Men så kan det gå, när inte Pollux är på Mosserud.





en ego bild för ovanlighetens skull! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback