Måndag .. och mina tankar om allt och inget i ord!


Idag tog jag mig en liten sovmorgon (eller ja, till 8 iaf) då jag inte börjar skolan fören 12 på måndagar. :)
Gav frukost, mockade och så till HB samt masserade honom och släppte sedan ut. In och duscha, göra sig iordning för skolan.

Sen fotografisk bild i 3h. Dock gick en timme till att planera LONDON-RESA i slutet av mars!!! fatta grymt :D
Dock är det ett litet problem, jag kommer inte vara hemma på mosserud under HELA MARS.  hehe. De 3 första veckorna har jag praktik och ska bo hos syrran i åmål, sen hem och direkt till london ;) Ni typ, vad är problemet? JO JAG HAR EN HÄST! Kanske han får en månads vila ändå .. han har ju inte haft en riktig vintervila. vet inte hur jag ska göra annars lixom!

En till diss är ju att jag missar ARK:s seriedressyr som pågår under mars! Kan nog vara med på första omgången, men känns lite ovärt ändå! Det är ju ändå MYCKET dyrare att tävla på ARK än ERF till exempel. Men vi får se längre fram! Är även Marie C träning 2-3 mars (första omgången på ARK är 3mars) så det hade varit riktigt kul och passande att träna för marie 2:e och sedan dressyrtävla 3:e.. men vi får se hur allt känns längre fram.

Fram tills mars ska vi iallafall hålla igång!! En del träningstävlingar i hopp inplanerat! Kul, kul :)
sen får jag väl bli hästfri under en månad, och så kör vi på mot vårsäsong efter det.. eller ? :D
låter bra, men är det bra? hm jag och min bestlutsångest. men som sagt, hur göra annars? Har ingen som har tid eller som jag vill ska rida HB under den tiden heller så ..

Men LONDON (ja, det måste man skriva med stora bokstäver, LONDON lixom:D) BLIR gryyymt!
speciellt då det är eleverna som håller i det, INTE lärarna! heheheheh woho typ!




hahahaha jag DÖR!



Imorgon Tisdag - Valfjället med skolan! ZZZlalom baby (som Zid i IceAge ♥)




Okej, ni fattar nog inte så mycket av detta inlägg, men det är OK för det gör inte jag heller, tankarna snurrar runt LONDON (ja stora bokstäver gäller fortfarande) Hillbilly, träningar, tävlingar, bloggen och allt annat så egentligen är allt precis som vanligt. heheheh. okej förlåt jag är trött efter en lång dag med att hållt i en ridlektion (för 3 pers.. oj jobbigt;) sedan tvingade Rebecca mig att föölja henne hem. Så Hb fick sig en barbacka skrittur på en timme. han var lite damp, men snel och bestaste hest ändå. :) Puss på mulen!



Kommentarer
» Sandra

Du får tänka på det så här, om han vilar hela mars så när du kommer hem så har all snö (förhoppningsvis) smällt bort och det är vår ute! ;)

2012-02-07 // 14:56:06
URL: http://slizer.blogg.se/
» Saara

Jag kan försöka åka upp nån helg och rida honom if you want :) puss och kram!

2012-02-07 // 21:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback