Lördag


Kalaset idag var trevligt. :) Kul att träffa släkten, speciellt min underbara syster och alla mina goa syskonbarn förstås ♥

Var hemme igen runt 18, och då gick jag ut till stallet!
Mockade och fyllde på med extra mycket nytt spån till Hillbilly och fixade även nytt vatten och hö förstås.
Tog in en blöt Hillbilly från hagen, har regnat/snöat hela dagen. Stackarn :( Men han täcket var endast blött på utsidan som tur var! Hillbilly var ljummen och fin i pälsen. :) Tur det.

Borstade igenom honom snabbt och så tog vi en kort skrittur i regnet. Ländtäcke på och i mjukisbyxor, det är mys det! Hillbilly var väldigt trevlig, pigg och tittig - men trevlig! Han har ju vilat två dagar, så räknade med att han skulle kännas otroligt stel. Men inte då! Jobbade låg form och han trampade på jättebra! Fina häst. ♥
Efter turen fick han stå inne för kvällen, med fleecetäcke med hals och stalltäcke över det.
Massor utav hö fick han, och kraftfoder!

Imorgon blir det ju dressyrträning, är så jäkla taggad! :) Har inga förväntningar, men är jätteridsugen så det ska bli jättekul, oavsett hur det går/känns!



Det är lite tråkig uppdatering enligt mig just nu, men men. bättre än inget!


Kommentarer
» Julia Kling med ridtravaren I Hear Music

Lycka till på träningen imon! :)



Ps. Varför bor du hos fosterfamilj?



Kramar Julia! <3

2012-02-18 // 23:56:10
URL: http://oneofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback