Hillbillys veckoplanering


Måndag: Vila och massage ev. en skrittur barbacka också. :)
Tisdag: Skritt och ev. trav barbacka - ute.
Onsdag: Uteritt (dressyrinspirerat) alla gångarter, främst skritt och trav.
Torsdag: Uteritt (dressyrinspirerat) alla gångarter, endast skritt och trav.
Fredag: Dressyrpass - alla gångarter om underlaget tillåter. fokus - "känna igenom" lösgjordhet
Lördag: Seriehoppning 2:3 Arvika RK - 80 cm.
Söndag: Klubbtävling Eda RF ? Isåfall blir det CR 70 eller 80 cm. :)




Jag bara älskar att klubb och träningstävlingarna drar igång nu! ALLT för mera rutin!
det är så jäkla KUL!



Jag och Pollux ( hahaha fan va ful han är på den här bilden xD och jag var inte bättre jag inte! ;) efter en CR på Eda RF. Jag älskar Eda RF, goare stämning är svårt att hitta! Inga besserwissar där inte, trots alla duktiga tävlingsryttare .. ;)


Kommentarer
» Julia m. ridtravaren Lelle

Åh vad roligt med tränings- och klubbtävlingar, mitt mål är att komma ut på så många som möjligt med Lelle i år också :D Både han OCH jag behöver mer rutin och vana borta :)



sv: tack så mycket! <3

2012-02-05 // 16:49:05
URL: http://enligtjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback