Hillbilly 21/02-12


Förlåt för den dåliga uppdateringen! Men har inte brytt mig om datan. :I

Red med på dressyrträningen för Anna igår,
trots att vi tränade dagen innan också. Hillbilly hade nog lite träningsverk, och jag oxå! Men vi kämpade på och det gick bra! :) Det var verkligen jobbigt väder också (ni som har tillgång till ridhus, känn lyxen!) snöstorm blandat med regn, som gjorde både mig och HB lite omotiverade .. haha!

Jobbade med samma övningar idag, serpentiner, olika sorters bågar, nogrann böjning och ställning samt över en del bommar! Jobbade med att få upp formen på HB, dags att ställa lite krav! Men han tyckte det var jobbigt, då han blev lite tyngre i handen. På slutet fick han som vanligt trava av i lång och låg form, såååå skönt tycker han och frustar massor! Fina, fina ♥ Efter träningen putsade jag både sadel och träns nogrannt, vill INTE att lädret ska förstöras av regnet för att jag är lat .. hehe!

Idag ska vi skrittade ut barbacka, fokus på låga formen och så ska vi nog försöka klättra lite! KUL! :D



På lördag åker vi ju till ARK igen och hoppetävlar! längtar, längtar! :D


Kommentarer
» Nelly

Sv; Ska försöka skriva ihop ett inlägg om henne ikväll ;) Hinner förhoppningsvis fota henne innan jag ska köra sen :)

2012-02-21 // 11:55:20
URL: http://blixtras.blogg.se/
» Siri

Woooopwoooooop lycka till på lördag!

2012-02-21 // 15:21:52
URL: http://lamints.blogg.se/
» Julia m. ridtravaren Lelle

Vet hur det känns att inte ha tillgång till ridhus! Gaanska omotiverande att rida seriöst när det är skitväder :o



Lycka till i helgen :D

2012-02-21 // 18:24:50
URL: http://enligtjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback