Hillbilly 10/02-12


Idag fick Hillbilly som jag skrev tidigare, en vilodag. :)

Var i stallet lite över 3h och putsade utrustningen och duschade Hillbilly med linimentschampo. Allt blev så fint och fräscht! Och läderoljan på sprayflaska som jag köpte häromdagen var JÄTTEBRA! Funkade kanon till sadeln och stövlarna där man inte behöver vara millimeter noga ;)

Hillbilly var hur pigg och busig (ni vet den här blicken ... ) som helst idag i stallet föresten!! Han stod och skaka med huvudet eller skrapa med hoven jättemycket! Han kanske är lika taggad som jag är? ;) Ne, men får rida till ARK tidigt och rida en lång framridning så ska det nog gå jättebra!

Världens bästa Rebecca följer med också. Skönt, för jag vet att hon kommer få mig TAGGAD och självsäker, istället för osäker och tänka på allt som kan hända, bli stressad och få prestationsångest. Det ska nog gå bra det här. :) Om inte annat, ska jag oavsett HA KUL och VARA NÖJD! :D



"gammal" bild


Kommentarer
» Matilda

SV: Tack själv! Jättesnällt sagt verkligen :)

2012-02-11 // 10:26:54
URL: http://hundlif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback