Hillbilly 05/02-12


Jag tycker bloggen är tråkig, ful och ja tråkig helt enkelt :P Och har ingen lust att blogga, men tänkte uppdatera er lite om veckans höjdpunkt - Dressyrträning för Anna! :)

Vi jobbade mycket övergångar och variation i ställning och böjning. Flytta ut och in bogen, rumpan och lite sånt bra lösgörande!

Hillbilly kändes mjuk och trevlig, dock tyckte han det var jobbigt så han gjorde sina special-avsaktningar där han slänger med huvudet och tänker bakåt. irriterande. men nöjd över mig själv att jag inte fick damp och bara lät honom hållas. Alltså, skritta några steg och göra o. Gör om, Gör rätt.

Men allt som allt är jag supernöjd med min fina kille!
Igår red vi markarbete oxå så han hade kanske lite träningsverk ;)

Har varit en jättebra helg! Det har hänt mycket, men jag har inte stressat utan jag har hunnit med att göra allt jag vill i min egna takt och inte känna att jag behöver bli klar fort. som jag alltid tänker på vardagarna när det är skola .. har varit en del med världens bästa Evelina oxå (hon har börjat blogga igen - ewelinaduvet.blogg.se kolla in där och lämna en kommentar så blir hon glad ;) bland annat var jag med när hon tränade för Marie imorse! VILKEN skillnad. Tekilas såg supertrevlig ut i traven! :D



hur söt kan man bli?? :')



dissar "snok-remmen" numera. har den endast på tävling , då söljan är så snygg ;) (a)
men seriöst, snokrem är ju onödigt egentligen .. måste vara rätt obehagligt för hästen? (även om man spänner den såå himla löst .. )



även om det inte var så kallt idag, (var värre igår) och HB inte är klippt så fick han ha dubbla täcken :)
hade reflextäcket hela passet, filten endast fram och avskrittning.




Kommentarer
» louise

Svar: Jaa, jag kunde inte hålla mig (a) Vill ha det gula också :D



Nehe, fortsätt bomba på, kul ju :))

2012-02-05 // 16:09:37
URL: http://louiseoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback