Helgens Outfit


Benskydd - Veredus Carbon Gel.
 Jacka - Mountain Horse
Schabrak - Lamicell RG
Hjälm - Trop Ride
Stigbyglar - Compositi
Vita ridbyxor - Hööks ?
Träns - "Dyon-kopia"
Ridstövlar - Hööks







Något sånt här får det nog bli
:)

Hade beslutsångest över vilket schabrak jag ville ha, men blir Lamicell-schabraket en dag och kanske något annat en annan dag, vi får se ;)

Sen kunde jag inte bestämma mig för om jag ville ha ljusgråa eller vita ridbyxor (det är ju trots allt en klubbtävling .. ) Men insåg att vita matschar snyggt med paspoalen på Lamicell-schabraket .. hihi.


Kommentarer
» Julia Kling & I Hear Music

snygg outfit, jag har tränset också, älskar det! vill ha stövlarna också! :)



kram julia<3

2012-02-11 // 16:06:59
URL: http://oneofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback