God morgon!


Ställde klockan på 7, men sov till 9 ;) Brukar bli så, haha!
Ska göra mig iordning för kalas nu, och sen kommer mormor och hämtar mig!

Ridning får det bli i eftermiddag/kväll, en skrittur barbacka då han har vilat 2 dagar.
Imorgon är det dressyrträning för Anna, jag lääängtar!

Måste sätta upp en bra planering för nästa vecka, för som denna veckan har varit håller inte.
Allt har bara varit fel, och jag har nog aldrig känt mig så ivägen. Till och med skolan har varit bättre än här hemma, och enligt mig säger det en hel del!


utan dig, inget mig ♥
endast Hillbilly är värd att leva för.


Kommentarer
» FIA

Vilken fin bild!!



// FIA

www.fiaalbertsson.tk

2012-02-18 // 09:59:07
URL: http://www.fiaalbertsson.tk
» Anna Elfstrand - hästblogg

Ja sadelgjorden är i fint skick, behöver bara putsas upp lite för den är inte använd på ett bra tag :) javisst, jag kan skicka bilder när jag har tid, är ganska hektiskt idag, haha!

2012-02-18 // 13:01:25
URL: http://elfstrands.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback