Frågor, funderingar något ni vill ha bättre förklarat ?


(Rubriken - Min hopptränare avslutar varje utvärdering med den meningen. Love it hur han säger det! ;D )

1. Hur ska jag ta mig till och från Göteborg ?
2. Vart ska jag bo under dessa dagar ? (Lutar åt att jag endast går 2 dagar, trots att jag har vunnit för alla 4, dvs tors-sön)
3. Vem ska få äran att följa med? :D
4. Ska man dra på Linn Olssons event ???
5. JAG HAR INGA PENGAR! hahahahah ("Heeeeeeej Anna *blinka med ögonen* )


OCH EN STOR DISS : Jag missar finalen i seriehoppningen på ARK :( Meen, att trängas med folk, känna sig fattig och förrvirrad är bättre än det? (a)


Efter GBHS helgen, är det sportlov! Då är det massor som ska göras! Efter lovet åker jag och bor i Åmål hos min syster i 3 veckor då jag har praktik, när jag kommer hem därifrån är det direkt till London med media! Läraren åkeer hem efter halva veckan och vi har helgen för oss själva! Ooopaa

Jag kommer vara fattig, om inte död efter slutet av februari och hela mars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback