Bilder från framridningen


En bildbomb från framridningen i paddocken kommer här. :) Tyvärr inga bilder från framhoppningen i lilla ridhuset, och inte heller från när vi red själva banan i stora ridhuset. Rebecca försökte filma rundorna, men kameran hade damp bokstavligt talat. Men det gör mig INGENTING! Känslan av den lyckan kan ingen ta ifrån mig. Inte nu :) ♥


Han var lite spänd och ville inte slappna av emellanåt, förståligt då det var många,många fler som red ute i paddocken! Sist gång var det ju bara jag och Cassandra, härmapor ;)







ÖRONEN <3 hihi
















ÅH! söt,söt,söööööt!











UTE OCH RIDER I ÖKEN PÅ MIN SUPERSNABBA KAMEL :'D







Kommentarer
» LovisaJohannesson

Sv; Inte bilden som är söt, det är Tuss! :D

2012-02-12 // 15:02:09
URL: http://proximus.blogg.se/
» LovisaJohannesson

Sv; Tack, tror inte hon gjorde det tyvärr :(

2012-02-12 // 17:21:00
URL: http://proximus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback