baby, you light up my world like nobody else ♥



Igår fick det bli barbacka i paddocken, dagen innan vilade han. Och ja, jag är värdelös på att hålla planeringen.
Nästa vecka SKA jag sätta upp en BRA planering!

Iallafall, han var helt underbart fin igår! Skrittade och travade, ställde och böjde, öppnor och slutor, halter och övergångar. Han är så jääkla rolig att rida, otroligt "lätt" att variera i takt, tempo och formen. Han gör mig så lycklig, min drömhäst, och han är min! kan inte fatta ♥

Idag blir det en skrittur ute, såklart med mysfilten från Rambo New Market! I Love It. :)


Kommentarer
» Julia m. ridtravaren Lelle

Gudars vad fin HB har blivit, riktigt bra jobb av dig Natalja! :) Var ett tag sen jag var in och läste bloggar, men man ser verkligen att han blivit finare och finare :)

2012-02-03 // 20:39:11
URL: http://enligtjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback