Allmänt


Hillbilly fick vila idag, då jag var sjukt trött efter skolan och när jag gick ut till stallet fick jag veta att dom inte fått lunch än .. så gav dom det och eftersom jag är noga med att Hillbilly ska vara mätt och belåten innan vi rider, så fick han hellre stå kvar och chilla i hagen idag då ;) Passade ändå rätt bra med en vilodag, då han gått 2 tuffare dressyrpass och ett kravlöst pass igår med mycket skritt så .. men får alltid en sån jäkla ångest! Mockade och så lite snabbt sen har jag bara segat hela eftermiddagen .. men behövs det också ibland!

Känns som att allting bara krånglar just nu .. smått som stort. Känns som att det är´hur mycket som helst att göra trots att jag snart har sportlov och jag ska ha praktik i 3 veckor, sen blir det ju London. Lite små sur över att jag missar en sak under tiden jag är borta också .. alltså praktiktiden. Men men .. blir förhoppningsvis snart igen.

ååååh! Bloggen är så tråkig just nu! Fattar inte att ni orkar läsa ;)
Men orkar inte bry mig direkt heller, skriver om dagens ridpass och andra dryga saker när jag känner för det. Mer än så blir det inte .. Puss på mulen !



Va fin han var här i pälsen, min lilla Hillbilly! På våren är han ljusbrun, sommaren brun/grå? hösten mörkbrun/svart och vintern kolsvart ..  :')


Kommentarer
» Lina

Det är kul med hästar som skiftar färg haha! Siren är ljusbrun på sommaren, lite mörkare på hösten/vintern utom när man klipper honom för då blir han grååå :D

2012-02-23 // 10:59:34
URL: http://supertravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback