Uppdatering!


Vill uppdatera er lite nu när jag har tid över, snart lunch och efter det Nationellt prov i Svenska, muntligt! Nervös är man allt ;)

Men iallfall, det flyter på kanonbra med Hillbilly just nu! Han är så fin att rida.
På tisdag kmr Fredrik till Mosserud, ska bli riktigt kul att hoppa! Kanske blir att jag får åka till Säffle nu på torsdag också, hoppas, hoppas!

Taggar till Mosseruds tävling den 12 maj, ska hoppa 80 och 90 vilket blir debut! Men det blir inga problem :)

Den nya hästen har inte kommit till mig än, utan han står i Koppom just nu. Lång historia, men han blir MIN om några veckor! Jag har börjat rida ett travar-sto som står inackorderad hos oss, trevlig häst men mycket jobb! Men det är kul :)

Igår kom även en 3-åring som ska ridas in! Bella heter hon och Hillbilly är redan kär ;)
Billy och Bella ♥



Tre bilder från Fredrikträningen i Säffle för typ två veckor sen!
 







Liten och kortfattad uppdatering, men bättre än inget! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback