Jag kärlekar min häst.


Ni anar inte hur fin min prins är att rida just nu! Känns så jäkla bra :')
Galoppen är galet fin! Ett ord - Äntligen!

Igår var jag stressad och trött efter skolan, men efter en ridtur på världens bästa så vart jag till och med så glad och pigg att jag mockade och gjorde allt i hela stallet!  Ganska bra för att vara mig!  ;)

Idag ska vi hoppa i paddocken! :D

Så, blir att stressa till bussen nu och se framemot en härlig eftermiddag i stallet!
har haft Nationella B i svenskan, så slutade redan vid 11.15! Drygt att inte bussarna går oftare!
 



Världens bästa ♥
Du gör livet värt att leva! Kärlek till dig min bästavän.


Kommentarer
» Hanna

Kan du inte filma eller fota nån dag så vi får se hur han är nu? :)

2012-04-25 // 14:42:34
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback