Helgens planer

Överlever jag denna skolvecka, så känner jag på mig att helgen kommer bli rulig!

På lördag ska jag till min älskade syster. Lilla Mollie fyller ett år, så det ska självklart firas! Och träffa fina Isac oxå! happiness. Mormor, mamma och hennes nya + en hans son kommer dit oxå. Så får träffa dom två för första gången. Trevligt i guess! :)

Och på söndag dressyrtävling med Pollux! Hade tänkt starta HB, men eftersom det är som det är så får jag rida fina Pollux istället. Tack Kristin och Betty för att jag får låna honom både nu och nästa helg! ♥



Jag och syster med hennes fina barn. Min syster har nog världens finaste (och konstigaste fast på ett bra sätt) lilla familj! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback