vafan gör jag vaken?

Tur jag är ledig imorgon, (för att jag ska ju tävla. Det kallar jag lyx (; )
Dock fattar jag inte vad jag gör uppe, kan inte och har ingen lust att sova antar jag. Men vad gör jag då? Jo, tittar på intressanta program som uppdrag granskning (haha, men intressant ju!) och nördar youtube. Musik är fan det bästa som finns! Eller aa, hästar är ju såklart snäppet bättre.

Hittade precis det här klippet, syrran visade det för längesen. Men tror inte riktigt jag fatta. Han sjunger verkligen det där, Fatta va GRYM han är. Även om det låter och ser väldigt roligt ut (;


Kommentarer
» Emma

Sv. Tack, tack! Han är verkligen en supertrevlig ponny! :D

2011-11-04 // 10:36:39
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback