uppdatering

Poänghoppningen igår gick jättebra! Vann pris för bästa utklädnad, fick mest poäng bland storhästarna (häst hade 1 minut på sig, ponny 1 ½) och kom 2:a i min klass! (70-80 cm) Pollux var RIKTIGT fin på framridningen, amazing. Kär i den hästen :) Inne på banan tittade han en del på de läskiga hindrena. Det var en svår "bana", iallafall för storhästarna, då det var ett plank på medellinjen (x) och runt där var det 4 hinder i de olika riktningarna. Och eftersom jag hade både stor, seg och litesmåloj häst så är jag supernöjd över ritten och hela tävlingen! Kul att man vann bästa utklädnad oxå :) Bilder kommer väl i framtiden nån gång!

Vann över alla ekipage och alla klasser gjorde världens bästa lillasyster Rebecca oxå, hon och loke var grymma och verkligen värda en vinst efter detta årets framgångar ♥


Har även börjat rida Hillbilly nu :D :D :D
Skritt och lite trav i paddocken igår, och en skrittur ut idag, barbacka bägge dagarna! Han är SÅ fin. Och samarbetsvillig, som vanligt alltså fast 10000x mer, så då kan ni tänka er hur ambitiös han är? ;) min älskling!

Imorgon är jag ledig från skolan oxå, och ni vet vart ni hittar mig? I STALLET OFC! :D
Med HB blir det skritt och känna galoppen ute (galopp belastar mindre än trav) ska bli UNDERBART!




får se när jag bloggar igen (:


Just de, var hästloppis i Eda idag oxå. Jättetrevlig dag verkligen! Fick sålt mitt gråa hansbo-schabrak och ett par minhäst-tidningar, annars var det dåligt med köpare ;) Med mig hem kom ett par helskodda svarta ridbyxor (50:-) och ett par nya stigläder (70:-), mjuka, smala och SVARTA. wiho ;)

denna helgen har varit KUNG!


Kommentarer
» Linda

Sv: Tack! :) Halvblod :)

2011-11-14 // 20:47:09
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback