Ta mig tillbaka ♥



OBS! Alla dessa bilder blev ihoptryckta, när jag kopiera direkt från fb .. men ni står väl ut?





jävel va fräknar man hade då :o






söt jag är (; (vem ska annars tycka det?)



finaste lilla vännen min! ♥


 





haha, steek på trappgrejen ;) tills några tyskar sa att vi gjorde skugga för dom??


Denna vackra utsikt hade vi när vi satt på flygplatsen 7 timmar . .. men kul hade vi ändå la elle!




haha bästa på hela veckan? Ewelina and the ego-goat!


Bästa veckan i mitt liv. Bara 2 veckor sedan, känns som en evighet. en dröm, var vi ens där?
Saknar det så jävla mkt. Och tysken, undra vad han gör och vart han är nu ? :( haha .. ♥


Kommentarer
» emelie

Åh vad härligt o vara utomlans, snart får jag också åka som tur är :D

2011-11-02 // 07:47:10
URL: http://teamemelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback