saker ni inte visste om Hillbilly?



* HB tycker inte om att bli borstad i ansiktet. Han brukar "bita" efter borsten (diskret som fan, för bitas på rikigt får man ju inte) Men det rycker lixom i läpparna, HAHA! söten.

* HB är nästan löjligt snäll i ALL hantering. Men när han får den här speciella busblicken, så är det bus på gång ;)

* HB ÄLSKAR pellets. Om jag går bort mot pelletshinken, "skakar" han huvudet upp,ner,upp,ner så att pannluggen yr, haha!

* Han är född 2005, alltså bara 6 år gammal!

* Han är uppfödd här hemma, på Mosserud Gård!

* Jag har bara haft och ridit honom ett år, innan det tränades han i trav!

* Han är UNDERBAR. Min perfekta ridhäst, då han är formad percis efter min ridstil ;) haha. Och jag tycker det tyder på en bra ridning från min sida (skryyt). Han är väldigt mjuk i munnen, pigg, otroligt samarbetsvillig, lyssnar för små hjälper och tycker det är superkul att hoppa. Jag kommer faktiskt inte på en enda egenskap jag skulle vilja ha på min häst, som HB inte har! Jag älskar honom precis som han är, han är PERFEKT!


Kommentarer
» therese

SV; Aw, tack så jättemycket! :D Blir jätteglad av sånnahär kommentarer! Du och Hillbilly är också jättefina! :))

2011-11-21 // 18:35:38
URL: http://tessansfoton.blogg.se/
» hANNA

tacktack! :)

älskar sådanna kommentarer!



Nej han är tyvärr inte min.. men han står på ridskolan som ridskole häst.

förut red jag honom 1 gång i veckan och ska börja igen :)

men UNDERBAR de e vad han är! :)

2011-11-21 // 18:49:06
URL: http://gangsterponny.blogg.se/
» Linnéa

Måste rätta lite: Han är faktiskt född på Jäverön, Smokers första årskull. =)

2011-11-23 // 15:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback