randoom

Tack så mycket för alla fina kommentarer på föregående inlägg! :)


Längtar verkligen tills på torsdag, ska bli så kul att hoppa för Fredrik igen!! Idag blir det iallafall en tur runt Longtjärn eller kanske ponnyrundan. I vilket fall som helst ska han få komma ut och skritta, kanske lite jogg i lång och låg form. Kommer bli urmysigt! ♥
Han var btw hur sprallig som helst igår när jag släppte in och ryktade honom, haha. Stod och skakade på huvudet upp och ner, och ville skrapa med benet. (han har missuppfattat "vacker hov" lite .. och slänger ut frambenen lite när som helst i hopp om godis .. xD )

bild ur arkivet


Har egentligen inget speciellt att skriva om, men tänkte ge er ett bloggtips! :D
www.lamints.blogg.se - En riktigt bra, men framför allt jävligt rolig blogg! haha, precis min humor! Och hon har en jättefin häst oxå! Läs bloggen, ni lär inte bli besvikna! ;)



Vill ni att jag ska skriva ett inlägg om alla bloggar jag läser? :)
Och kom ihåg, kommentera! Jag kollar in alla era bloggar, kanske jag fastnar för just din! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback